samedi 30 mai 2009

A DIALÉCTICA TROBADORESCA

Con ledicia recollo na columna da esquerda o enlace de Gruber, un blog no que irá sementando co seu enorme saber estudos sobre a lírica trobadoresca.

Coñecín a súa visión -á que me unín de forma convencida despois de facer un dos meus primeiros traballos en 1994, cando analicei o arte da cita en Airas Nunez. Para este erudito, ao igual que para o mestre filólogo-musicólo Antoni Rossell, a clave está en ollar de forma inevitablemente mesturada a melodía e o texto, ou noutras palabras, non esquecer que mot, so e razo son o artellado fundamentador da líricados trobadores. O seu libro, Die Dialektik des Trobar (1983, creo, xa que estou citando de memoria; cando menos si a inicios da década dos 80) representou para min, unidos aos estudos de Rossell, o lanzamento definitivo que me levaría a traballar a intertextualidade como obxecto da miña tese de doutoramento e dos meus traballos de investigación.

Por iso, esta circunstancia anímame a min tamén a introducir as miñas visións sobre o fenómeno trobadoresco. Irei pouco a pouco. Cada vez presinto máis necesario deixar neste blog as portas abertas das múliples moradas que conforman o meu ser.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire