dimanche 6 décembre 2015

PUIDEN MORRER

Puiden morrer

quizais

en cada man aberta
e mutilada mentres
agardaba na apertura do laio
un abrazo que nunca chegou
unha calor que perdeu o norte

Puiden morrer

quizais

en cada perna estirada
e fendida que deveceu
unha terra semente de esperanza
onde camiñar sen medo a caer

Puiden morrer

quizais

en cada ollada sacudida
polos espellos do odio
da indiferenza vestida de palabras
espidas e pobre de amores

Puiden morrer
ou quizais
xa estea morto
ou non       pode que sexa este fío
delicado invisible de humanidade
o que me nutre
o que me mata
e define o meu ser

No entanto         morro
porque a miña man
non dá abeirado toda a dor
porque a miña terra é soidade
e a miña ollada
non atura este absurdo
mundo de fronteiras de morte

Alumear a luz
a billa da fraternidade
pode non ser suficiente
mais é o fío que me queda
para sentirme
aínda
e a pesar de todo
vivo

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire