jeudi 29 mai 2014

A MORTE


A MORTE

Quixen facelo cando todo tiña sentido
cando a miña vida era camiño andado
sen pretextos que o xustificasen
sen culpables nin facianas ás que acusar
simplemente quixen facelo

Escribín milleiros de versos satánicos
sen Deus atado á miña perversión
nin aos meus desexos de ser
invencible nos meus delirios
e mastiqueinos coa forza da loucura

Vivín cada unha das imaxes
que a noite de beizos en membros
erectos quería dedicarme
amei os sabores todos
sen decatarme de que nada
nada me ataba a ningunha pel

Atei na miña torturada alma
a todas esas mans descarnadas xa
e fixen delas a cinza
que lava os sentidos e ara
cóxegas de silencio sen destino xa

Subín ao cumio para ollar
como o fume da mediocridade escribe
as páxinas desta mundo sen futuro
e alumeei a vela da inocencia
atrapada nas pedras deste castelo en ruínas

E mergulleime no teu río sen auga
coa intención de odiarte para amarte
de vivirte para matarme
e alí quedou o meu corpo para sempre
alí a miña alma por fin liberada

Brión, 29-maio-2014


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire