mardi 23 septembre 2014

NOS MELISMAS DA PALABRA

Recoñezo que son temeroso
ante o silencio gozo 
coma dunha melodía
que se ergue      prolongada por una nota
sobre a noite que envolve o meu maxín

Si temeroso porque me asusta
coa anguria do desexable e agardable
ter que ser amable e predicible

son incapaz de debuxar unha liña recta

o folio en branco vive dos meus saltos
versos que van e veñen
sen orde aparente 
entre o mar de silencio desta noite

Mais
surrealista ou non
esta noite vive en min
agora neste mesmo intre de desexo 
é de dia e mesmo 
seguro un día gris acorde co meu silencio

Trátase dun refuxio necesario
aí onde rescato da mediocridade 
o uso da palabra maltratada
e lle aplico as cores das bolboretas

A palabra afirman algunhas voces 
é violencia
cando se esvae a dozura 

A palabra miña vive do silencio
desa nota que se pendura 
entre triste e nostálxica
das pausas 
cando a palabra tiña a forza
de defendernos do medo

Mais non hai derrota
na forza do meu silencio 
saben que respiran 
os significados e viven

Quizais esta miña nota
acade melismas que falen

da vida que teñen as palabras
en versos que nada teñen que dicir
só sentir e ser vida que morre




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire