mercredi 18 mai 2011

UNHA SERPE NO NIÑO DO AMOR


Medraches
coa forza que dá o tempo

dunha vida sen sobresaltos

e eu era o amigo confidente

Acolliches nos teus soños
as imaxes dos contos
e creaches cores nunca olladas

Cando falabas
o teu optimismo contaxiaba
e eu non sabía realmente por que

E namorácheste
viches nel o rostro dos contos
e nos seus ollos o espello do amor

Non me facías caso
sei de homes que teñen
serpes
no niño do amor
"parvadas" respondiches enfadada

E casaches
o branco que sempre desexaras

a cor da felicidade dicías

e eu ateo entrei ver como te encadeabas

E comezou
pouco a pouco

os verbos perderon a súa paixón

dos adxectivos caeu a flor
e os substantivos fíxeronse frialdade
e a túa queixa era folerpa de outono

E díxencho
"déixao"

mais seguías pendurada dese espello

era amor dicías

E finalmente fuches nai
eras de novo feliz
mais eu intuía que soportabas
os ventos feridos

e durmias cada vez máis soa
e intuía todos os teus medos


"déixao"
"vaite"
"reconstrúe a túa vida"
e de novo nada

algo que non entendía
forxaba a túa condea


E sucedeu

desapareciches sen me escoitar
e sigo maldecindo a todas esas serpes
que matan o amor

Porque hai que denunciar, os ciumes non son amor, 18-maio-2011

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire